Äntligen lite bilder

Vilken bra dag det har varit i dag, vi har hunnit med massor med saker. Började självklart med en sovmorgon. Sen åkte vi till stallet, så nu har jag äntligen bilder på rockarden! Vi var ute och körde i en timma runt byn, Tiger trodde att vi var på Solvalla eller nått, pigg som vanligt. Precis när vi tog av vagnen började det regna.


På vägen hem svängde vi förbi Jula och köpte lite flyttkartonger, nu ska det bli Bea-ordning i lägenheten igen! Började med att dammsuga bilen och göra den i ordning inför vintern med isskrapor, kupévärmare m.m. Sen röjde vi och packade ihop alla saker i garaget (det agerar lite förråd också). Känner ingen som är så hopplös på att spara och samla på sig saker som Fredrik, jag förstår mig inte på alla hans bra-att-ha-saker, men konstigt nog kommer dom till nytta ibland. Nu har jag även rensat och packat om garderoben/förrådet i lägenheten. Ska bara packa inför Sundsvalls helgen (vi åker direkt efter jobbet imorgon) sen kan jag luta mig tillbaka och slappa lite.


  

 

Vi har en hund som snällt springer vid Tigers sida.
Och jag har en snäll pojkvän som följer med ut.


Kommentarer
Postat av: Frasse

Yeeey va kul med bilder :D

Va mjuk och skön den ser ut att sitta på.. inte lika plankad som den i stallet här.

Va mysigt. Jag längtar!



Meh.. hade ju förväntat mig att de skulle va du på bilden, den där fredrik sitter och kör :P

2009-11-11 @ 20:58:03
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå åka/// Tindra

2009-11-13 @ 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0