Ledig i Sthlm

Varit skönt med en ledig dag (kommer troligtvis vara ledig fem dagar i rad), har jobbat sju dagar i rad, kände mig stundvis lite seg på jobbet igår.

Det har varit fullt upp idag. Började dagen med att åka till en hästaffär och köpte ett nytt regntäcke till madam, blev även somriga benlindor och ett par nya sporremmar. Som tack fick jag presentkort på 200kr så det blir att åka tillbaka snart igen, hihi.

Sen har vi gått omkring som galningar. Efter lite om och men lyckades jag tillslut få Ewe att också spendera lite pengar. För min del blev det lite söta små saker till toaletten, en toppsmugg som en kaka, vaniljdoftpåse som matchar mitt vaniljljus, en härligt grön sminkväska, en mugg att ha tandborstar/sminkborstar/etc och det blev en ny sportbehå att ha i stallet för mina två andra har spårlöst försvunnit. Sist men inte minst har det blivit massor med mat idag!


Sen åkte vi till Täby med Fredrik, åt Hägenäs macka och hämtade Icke. Imorgon är det Uppsala som ska få sig en rundvandring, på eftermiddagen/kvällen ska vi till stallet.


Nu ska vi vila våra fötter och njuta av en liten längre sovmorgon imorgon bitti. Och hoppas att vi inte får fler felringningar kl halv åtta på morgonen!


  
Lite Sthlms shopping och mys.

Kommentarer
Postat av: Fegge

zomg! Ewe ä en härmis :o hon ha typ exakt samma piercing på läppen på typ exakt samma ställe :O

2009-05-10 @ 17:37:06
URL: http://blog.xtme.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0