Slut på ledighet, jobb framöver

Då var det slut på ledigheten. Började med en rätt så smärtfri dag på jobbet, en härlig liten kortdag. Både jag och Sofia slutade klockan fyra så efter jobbet bar det av till stallet. Äntligen var Tiger sitt vanliga jag igen! Fortfarande lite brunstig och gnäggig men inte sådär stark och helt ointresserad av vad matte vill få ut av ridturen. Vi fick alla fyra motion idag, på vägen bort promenerade/joggade Sofia och jag gjorde det på vägen hem. Självklart var även Icke med och fick sig lite motion.

Det var en skamsen hund jag kom hem till efter jobbet, förstod först inte vad hon hade gjort, allt i lägenheten var i sin ordning, sen såg jag att hon börjat löpa, usch vad hon tycker det är pinsamt med tikskyddet. Så nu har jag en brunstig häst och löpande hund, yippie. Jag verkar i alla fall ha lyckats med inoljningen av byrån, den ser och känns mycket bättre.

Måste bara slänga in en kommentar om hur hopplös man är ibland. Vaktmästarna stängde av vattnet idag på grund av att dom skulle laga en läcka. Så när jag vaknade på morgonen hade jag inget vatten, och självklart håller jag på att törsta ihjäl! Man är allt bra lustig, när man vet att man inte kan få något då vill man ha det som mest.

Slänger med en rolig bild som Ewe tog av Icke när hon var här.



Kommentarer
Postat av: Frasse

Då passade jag in det ganska bra då, så jag slapp hon då hon löper :P

2009-05-16 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0