Skärsår och blåmärken

Har både små och stora blåmärken på min kropp, de flesta sitter på benen. Har tidigare klarat mig rätt bra men nu har jag även fått lite skärsår på armarna och händerna. Pia på jobbet berättade att när hon började här fick hon (får även fortfarande) blåmärken och skärsår på armarna. Flera i hennes närhet trodde hon var deprimerad och skar sig. Så det beror inte på att jag är ny på jobbet, så jag lär se ut såhär i sommar. Får skaffa shorts, kjolar och klänningar som går minst till knäna. Långklänning vore kanske något? Är ju rätt poppis så det finns lite att välja bland.


Är hemma en snabbis på lunchen, har Icke hemma så när jag har långdagar åker jag hem så hon ska få en liten promenad. Lite smått stressande ibland men jag har inte hjärtat att låta hon vara inne hela dagen. Som Cesar sa igår "-Ingen av hundarna vi varit hem till får gå ut på promenader". Är det inte därför man skaffar hund? Eller är dom bara en status grej eller en accesoar nu för tiden.




Chines-Icke i baksätet på min bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0