Samma medicin tillbaka

Ligger hemma efter en promenad med Icke. Jag skulle egentligen var i Täby nu, men så blev det inte. Det blev lite panik på jobbet, för att göra en lång historia kort så slutade den med att jag ska jobb imorgon. Så nu får Fredrik smaka på samma medicin som när han inte har kunnat komma till mig på grund av att  han har fått extra jobb, som han sa "-Är det såhär det känns när jag ställer in saker i sista stund". Så min/våran morgondag innebär först jobb, sen stallet (för min del) och sen ska vi köra till Skövde. Fredriks lillasyster Liselott har fyllt år så vi ska dit och säga grattis. Längtar att få åka iväg, älskar att åka bil med Fredrik och det börjar vara ett tag sen sist jag träffade hans familj, måste höra hur det gick på 3 års testet för deras unghäst och om dom bestämt vilka hingstar dom ska betäcka med. Måste ju ha en back upp plan efter Tiger, hihi. Så på torsdag ska han och jag ta igen våran förlorad tid med att gå ut och äta tillsammans i Skövde.

Det här med löpen gör Icke väldigt konstig. När jag var hem på lunchen gav jag henne ett grisöra, den bästa godsaken hon vet, när jag kom hem låg den kvar i hallen helt orörd! Mycket konstigt. Men efter lite övertalning har hon mumsat i sig det.


Hoppas på bra väder imorgon, längtar efter en ridtur! Nu ska jag bläddra bland kanalerna och se om det finns något att slötitta på tills det är dags att sova, ska försöka vända tillbaka dygnet lite för jag jobbar många tidiga mornar framöver.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha ibland Älskar jag arbets! :P UGA <3<3<3<3<3

Skulle bara kolla swedbank för jag hade inte gjort de på ett tag..

och så tyckte jag de va en konstig siffra, nyvaken som jag är så förstod jag inte riktigt.. (eller vaknade för en timme sen men aja)

När jag kollar efter så har jag fått 12.615kr av försäkringskassan :D haha

genom UGA alltså! HAPPEEHHH!!!

2009-05-21 @ 06:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0