Saknar mina lägenheter

Jag har aldrig använt mina balkonger/uteplatser i mina tidigare lägenheter, bortsett från att vädra/damma sängkläder och mattor. Har aldrig riktigt förstått meningen med balkonger, små utrymmen som du bara kan sitta still på. Men nu vet jag, för bor man 75 mil från sina föräldrar och deras härliga trädgård och mysiga brygga så behöver man en egen uteplats. Tidigare har jag åkt hem till dom för att njuta av sommaren, nu skulle jag göra nästan vad som helst för en lägenhet med balkong!


Imorgon ska jag, Sara och Krille till Gustavsberg (tror jag det heter), där ska vi titta (köpa) Iittala porslin m.m. Sen ska jag och Sara ta en lunch ute i det gröna, för blir det som dom lovat så kommer morgondagen var en super dag.


Sen när det blir lite svalare ute ska jag och Felicia på en ridtur. Tur att jag har stallet så jag kan vara ute och njuta vädret en stund.


Kommentarer
Postat av: Ewe

därför har man lägenhet med en Stor balkong där man kan dansa och ha party om man vill ! :P

Och som inte heller är någon risk för att rasa ner :P

2009-05-31 @ 00:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0