Roligt eller jobbigt?

Väcktes idag av att någon klippte gräset nedanför mitt fönster. Vet inte om jag ska känna mig glad över att sommaren är här på riktigt (är ett stort sommartecken när gräsklippningen drar igång) eller att det var jobbigt att vakna ur min sovmorgon, hmm. Jag ska nog känna mig glad, är en bättre start på dagen. Har i alla fall hunnit diska undan, men nu är det dags för brunch så det är bara att dra fram mer disk igen. Fördelen och nackdelen med en liten diskbänk är att man inte kan samla på sig allt för stor hög med disk. Sen blir det en längre morgonpromenad, ser inte ett moln på himlen, men det verkar dock blåsa lite. 


Saknar att ha min syster här.


Kommentarer
Postat av: Frasse

Aw söte. Saknar att vara där!

Jag har då hjälpt mamma att kratta bakom häcken ^^

2009-05-16 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0