Regn!

Idag har det regnat, eller himlen har snarare öppnat sig! Tack och lov slutade det regna lagom till stängning då jag och Sofia skulle till stallet. Där kom ett helt gäng hästar galopperandes mot oss i sin beteshage, dom såg väldigt nöjda och belåtna ut med att ha bytt höet mot gräs. Så vi hade en väldigt pigg och glad häst med oss på ridturen. Värmde upp på lilla skogsslingan, sen blev det lite mjukgörande på banan, och så fick jag Sofia att provrida, så på fredag ska hon få vara hästvakt för jag jobbar på dagen och sen kommer Ewe och Johan på kvällen. Längtar så efter att dom ska komma! Fått det riktigt fin i lägenheten nu, Sofia tyckte det var stor skillnad och älskade soffan. Känns bra att ha Sofia som kollar till och motionerar Tiger, så jag kan shoppa med gott samvete i Sthlm i helgen, hihi.


Kommentarer
Postat av: karin

Åh du har gett din blogg hlr ;) Kul!

När flyttade du ner Tiger söderut?

2009-05-05 @ 16:59:52
URL: http://fossig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0