Norge!

Gled in lite snyggt på jobbet, gjorde mina timmar och gled ut igen. Är skönt att inte behöva göra alla öppnings och stängningsrutiner jämt. Precis som vilken annan dag som helst blev det direkt till stallet efter jobbet. Jag tror aldrig min häst gnäggat så mycket! Känns skönt att hon fått några riktigt bra hästkompisar i hagen, efter att hon fått stått mycket själv i Bergsbyn. Men det blev lite tjatigt med gnäggningarna under en hel ridtur. Idag var det premiär för myggmedel på hästen.
Vi gjorde i ordning henne medans hon fick beta och då var hon lite irriterad över mygg/knott, känns lite konstigt att börja med det redan.


Det blev middag hos Sofia och Fredrik ikväll, självklart med Eurovision till. Håller helt klart med om att rätt låt vann, det var min favorit i alla fall. Alexander Rybak med Fairytale.


I'm in love with a fairytale, even though it hurts.
Cause I don't care if I lose my mind.
I'm already cursed.

Everyday - we started fighting.
Every night - we fell in love.
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above.


Ska bli spännande att se vad Norge kan komma med nästa år. Jag tycker att Ryssland lyckades väldigt bra med upplägget, designen m.m. Riktigt snyggt var det.


Måste bara få klaga över mina blåmärken igen. Jag lekte gymnast och klättrade upp på en av stålställningarna vi har på lagret, så nu har jag ett stort blåmärke på knäet som är uppsvällt och värker. Festa lugnt nu, tant Bea och tant Sofia ska sova nu, för vad kan man annars göra på en söndag än att jobba?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0