Motionerat bilen

Idag har det varit en så strulig dag, orkar inte ens berätta. Tar bara en liten snabbis om dagens roligheter sen ska jag sova.

Jag och Ewe hamnade efter lite om och men i Täby centrum, där min fina vän Sara jobbar. Passande nog skulle hon precis på lunch så vi passade på att luncha ihop.

Sen tog vi bussen in till city där vi strosade omkring lite, Ewe köpte ett häftigt paraply på Lagerhaus. Sen mötte vi upp en kille från Eskilstuna som Ewe skulle köpa en digitalsystemkamera av. Så hon måste komma ner snart igen så vi kan fota massor i stallet, jag säger bara "Hem och träna Ewe"!

Har varit väldigt mycket åka omkring och se Sthlm idag. Avslutade dagen med att köra en kringelikrok väg hem till Uppsala, passerade bland annat Gottröra, haha vad är det för namn på en by, iofs är väl Sjöbotten inte så mycket bättre, hihi.

Nu har jag tagit Alvedon och längtar efter att få lägga mig huvud på kudden.


Ps
till er övriga bilkörare. Vi köra en sånglek i bilen på väg hem, den ena säger en bokstav som den andre ska sjunga en vers eller refräng som börjar på det. Om den andre kan en annan låt ska den klappa händerna och sjunga och så håller man på tills man inte kommer på någon fler låt, så då får den som kunde den sista låten ett poäng. Vi var dock rätt trötta så fantasin stod helt still när det gällde låtar, men någon lyckades vi iaf hitta på. Ja mena vad gör man om det inte går att få in någon radiostation och sockerkicken av colan börjar komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0