Bil krockar

Jag stannade på Ica när jag körde hem från stallet, där stod en Volvo som dom lagat med silvertejp?!  Har förundrats över hur obrydda Uppsalabor är om sina bilar. Här om dagen var det en liten sportbil som saknade hela sin vänstra framskärm. Får gå ut och fota så ni får se vilka dåliga bilförare dom är här nere.

Jag ska nog få ännu mer främmande i sommar av Johanna och Joel, dom kommer förbi några dagar, men mest Johanna för Joel skulle vidare och träffa några vänner. Självklart kommer det bli en vända till stallet så hon får se hur Tiger har det nu. Med sina nya hagbästisar, alla hästarna är lika gnäggiga och har verkligen blivit super kompisar. Connemarastoet Cher-Lie har full koll på Tiger, för det är hennes kompis tycker hon.


Hoppas ni tagit er tid och lyssnat på Alexander Rybaks låt, jag kan inte sluta göra det. Måste ha varit en otrolig stämning i Norge idag.


Hade tänkte börja med middagen nu, men så började Gossip Girl och konstigt nog har jag inte sett det avsnittet, så jag är fat här ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir nog extra stort firande nu när det är 17 maj i Norge :D

2009-05-17 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0