Kände mig väldigt liten

Igår hade vi inventering på jobbet, min och Sofias del gick väldigt bra, var möblerna för Becca och Micke som tog tid. Tyvärr är det inte centrallagrets starka sida att skicka rätt sommar varor.


Efter jobbet bar det av mot Bromma för att hämta F på jobbet, blev en avstickare till Märsta för att hämta Adde som skulle leverera åt F på kvällen.


Vi lyxade till det lite med att stanna på Kista gallerian och äta middag. Inne i gallerian har dom något som heter Food Courter, där det finns flera restauranger med en stor gemensam sittplats för alla gäster. För min del blev det Grekisk mat och F åt från Steak House, det var god mat och mycket billigare en än vanlig restaurang, rekommenderas och man kan alltid passa på att shoppa lite. Blev även en marängswiss till efterrätt som vi delade på.


Efter att vi kände oss mätta och belåtna tog vi bilen på en rundvandring i Djursholm. Kände mig väldigt liten när vi åkte runt bland alla lyxvillor. Det var sjukt hur stora och vräkiga dom var, och väldigt vackra. Vad använder dom alla tre våningarna till? Med tanke på att en våning är som en stor villa?!


Nu har jag suttit i telefon en halvtimma med Handels a-kassa, imorgon ska han ringa upp och se om vi får någon ordning på det här. Så för min del blir det snabba ryck till jobbet nu, skönt med en kortdag. Sen efter ska jag och Icke till stallet, det är varmt men mulet ute, hoppas att det spricer upp tills ikväll. Imorgon har jag en ledig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0