Jag har fixat, jag har städat ..

Jag har lyckats åstadkommit något idag. Dammsugit bilen och lägenheten, skurat, tvättat, sytt lite och självklart varit i stallet. Blev en längre ridtur med galopp i skogen, hon var rätt pigg efter sina två dagars vila, men så går det när matte åker iväg på mini semester till Skövde. Var duktig och putsade upp två träns idag. Hopplöst hur smutsigt allting blir hela tiden, i stallet, hemma, bilen m.m. Eller så börjar jag bli en städfanatiker, är iofs mycket möjligt, haha.


Funderar på en vända till Ikea imorgon. Har mätt hur mycket tyg jag kommer behöva. Får främmande snart så då har jag en anledning att ta mig i kragen med mitt lägenhets fixande. Lyckades fixa några saker tills Ewe kom och hälsade på mig. Om allt går enligt planerna kommer Stina upp tisdag-onsdag vecka 24, sen kommer Charlotta lördag-tisdag och Johanna fredag-söndag. Har iaf några dagar emellan besöken så man hinner röja upp inför nästa gäst. Ska bli super kul med allt besök!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jaha äsch.. de va ju helgen v. 24 som jag tänkte att vi kunde komma ner igen :/ Får se hur vi ska lösa det nu..

2009-05-24 @ 12:15:35
Postat av: Eva Lövgren

Hej Bea!

Tusen tack för brevet du skickade ang Flickan. Jag blev överlycklig och var tvungen att grina en skvätt.. :-)

Hon kunde inte ha en bättre matte än du, men det har jag vetat länge. Tyvärr har jag förlagt brevet du skickade men hittade dig via din fina blogg. Du kan gärna maila och berätta hur ni har de i Uppsala, då kan jag maila lite gamla bilder från min tid med Flickan.

Kramar från Eva

2009-05-24 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0