Duscha

I söndags pratade jag och Sara om hur jobbigt det är att duscha, båda två var överrens om att det vore skönt om man slapp det, bara ett onödigt ont. Så nu ligger jag här med fuktigt hår och kommer se ut som ett penntroll imorgon bitti. Tur att jag har hårnålar, för en viss älskling har använt upp mitt sista hårsprej. Hoppas att jag kan få lite styr på kalufsen, brukar ha ett snällt hår, till skillnad från min syster som mest brukar svära över sitt. Förstår inte hur människor kan tycka att vi är lika varandra. Nog om detta för nu är det hög tid att sova, Sex and the City tog precis slut, måste hinna stänga av tvn innan NCIS för annars är jag fast igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0