Skelleftebor

Nu sitter jag och Charlotta i soffan, jag med en kopp av mitt ny inköpta te från NK (tillsammans med en fin teburk) och en skål med Mövenpick SwissChocolate.

Det har varit en bra shopping dag idag! Jag har köpt mig ett par sommar skor från Vagabond (ni får bilder senare), en långärmad kofta från min favorit affär Mango och mina te saker från NK.

När jag stod och provade mina skor hörde jag någon säga "Hej Bea". Och det ska inte vara någon där som kan säga så. När jag tittar upp möter jag Emma som jag jobbat med på Hemglass i Skellefteå, hon och hennes pojkvän var på en liten Sthlms semester innan det börjar dra igång för fullt upp på jobbet. Var jätte kul att träffa henne igen, och hon hade en jätte trevlig pojkvän. Sverige är inte så stort trotts allt.

Senare mötte vi upp Tomas som jag och Charlotta gått i samma klass som och tog en fika. Var nått år sen vi träffades sist, men vi har hållit kontakten på Facebook. Så det var på tiden att vi tog tag i att träffas, pratat om det flera gånger sen jag flyttade ner hit.

Nu ska jag återgå till min tekopp och kanske plocka fram min älskade bok. Vad är det förresten med människor som tillbringar en evighet inne på toaletter när det är kö utanför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0