Handlingsförlamad

Vet inte vad jag ska ta mig till, känner lite smått panik i min kropp. När jag var i stallet efter jobbet råkade jag tappa min mobil när jag skulle hämta Tiger i hagen. Och antagligen har en häst klivit på den, för när jag hittade den var den alldelens skitig/jordig och skärmen visade bara streck i olika färger.


Så ni kommer inte kunna nå mig på ett tag, funderar på en snabb lösning genom att köpa en ny imorgon på OnOff som ligger mitt emot mitt jobb. Men den som alltid så måste den väl ligga på uppladdning ett tag innan jag kan börja använda den nya mobilen.


Ajja nu ska jag duscha och sen sova och hoppas på att det blir en bättre dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Frasse

INTE ONOFF!!!!!!!

2009-07-02 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0