Ensam igen

Nu har Charlotta tagit sig hem till Norrland igen. Stackaren var jätte förkyld så hon oroade sig över flygresan, men det hade gått bra.

Vi tog oss en sovmorgon innan vi begav oss ner till centrum. Blev lite lagom med shopping idag, köpte ett vitt långt linne som jag har tänkt ha under min långärmade kofta jag köpte igår och det blev en till te burk, hade sett en på Indiska som jag funderat på att köpa och nu var den passande nog på rea. Perfekt! Det verkar som att alla börjat med sommar rean, javisst är det kul att fynda, men det är så mycket människor (speciellt när vi var i Sthlm) och det är ingen ordning på sakerna eller storlekarna.

Har även varit i stallet idag, min stackars Flicka har varit utan sin matte i några dagar (inte för att det skulle blivit så mkt ridning pga allt regn som kommit). Det blev en skritt tur så hon inte hade någon chans att busa av sig eventuellt överskottsenergi med mig på ryggen. Imorgon blir det en längre tur och lite mer fart.

Nu försöker jag åstadkomma lite "middag" + lunch låda. Till maten blir det en film och sedan god natt, dags att börja om att jobba efter min ledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0