Bildbevis

Som enligt planerna blev det Täby igår efter att jag gjort bort allt fix hemma i Uppsala, det blev ett snabbt stopp på vägen i Upplands Väsby för att göra en sista minuten shopping i form av en picknick väska (10 min innan dom stängde). Vår plan var middag på båten med efterrätt. Som middag blev det den enkla rätten rostbiff och potatissallad, till efterrätt blev det jordgubbar med grädde. Var en mysig kväll som jag försökte föreviga med lite bilder (och bildbevis för att jag varit på båten). Har lite lätt för att bli åksjuk när fordon etc gungar/vaggar/eller vad ni vill kalla det, och jag har även kvar endel klaustrofobi (den har blivit mycket bättre sen jag var liten). Så nästa gång blir det att prova vara nere i kojen en längre stund, kanske övernatta där när båten ligger tryggt i hamn.

Som den lilla flicka jag är ska jag sova nu, är upp för att jobba imorgon. Sen får vi se vad det blir i helgen, lite lösa planer som ska spikas imorgon. Men här får ni lite bilder.



 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0