Tredje dagen i rad nu!

På min första morgon i Skellefteå upptäckte jag en chockrosa/cerise fläck på min tunga. Såg ut som jag målat med en tuschpenna mitt på tungan. Konstigt, tänkte jag. Funderade om jag ätit något som kunnat färga av sig.

Igår var samma fläck tillbaka. På samma ställe. Samma klara tuschpenna liknande färg. Lite läskigt, speciellt då vi pratat om hur det brukade spöka i vårat hus och andra spökhistorier.

Det första jag gjorde idag var att se om den kommit tillbaka. Det hade den inte gjort, och jag kunde andas ut. Men, nu när jag skulle borsta tänderna så var den tillbaka! På samma ställe, samma färg. Vad är det för fel på mig?! Den försvinner under dagen och kommer tillbaka samma tidpunkt tre dagar i rad nu!


Kommentarer
Postat av: Frasse

Hahahahaha .. ja.. för de är ju säkert ett spöke som ritar på din tunga :P hehe

2009-07-11 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0