Slutet på mina 8 dagar

Nu börjar jag se slutet på mina 8 dagars jobbande. Har varit uppbokade och långa dagar den senaste tiden. I lördags blev det utgång med tjejerna efter jobbet. Sara, Hannah och Helga kom till mig och det blev en hel del tjejsnack, popcorn och alkoholhaltiga drycker. Sen blev det utgång på Platina, och Sara beställde in några riktigt goda drinkar! Efter en super trevlig kväll ute var min pojkvän snäll och hämtade mig.

Det var lite segt på söndag när jag/vi skulle ta oss upp till jobbet, kände mig inte riktigt i form för att köra så Fredrik var återigen en snäll pojkvän och skjutsade mig till jobbet. Efter några timmars jobb med smått jobbigt kunder blev det en kebabrulle på pizzerian ovanför mitt jobb. Sen hade jag, Fredrik och Henrik en lugn söndagskväll, då vi åt melon och spelade kort (vann den ena omgången av Hollywood).


Idag var det om än mer slitsamt att stiga upp, började nämligen klockan sju!? Trodde min mage skulle slå runt när jag var tvungen att lämna jobbet, jag slutade halv fyra men hade mer än gärna stannat kvar för det var så mycket som jag inte hade hunnit göra. Tack och lov skulle jag till stallet, så efter en ridtur med min fina och snälla häst, ligger jag i sängen och känner mig avslappnad. Mitt stora bekymmer nu är om jag ska lyssna på ljudbok, se film eller läsa. Härligt med "världsliga" problem ibland.


Btw så kom jag på att jag snart har semester igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0