Saknad och irritation

Jag saknar min underbara mobil, varför var den tvungen att ramla ur min ficka? Och visst kunde den välja någon annan stans att ramma ur än i hästhagen! Händer dagligen att jag kommer på att jag ska ta fram min mobil och söka på en låt som spelas på radion, att jag ser något som jag skulle vilja föreviga med ett fotografi, att jag ska lägga mig och lyssna på en ljudbok och att jag tänker ringa/smsa någon vars nummer jag inte har på min gamla mobil.

Det är inte lätt att vara mig själv just nu.


Avslutade min kväll på bästa tänkbara sätt (efter en helt Galen dag på jobbet). Jag och Felicia tog med oss "tanterna" ut på en galopptur längs ängarna i solnedgången. Nu ligger jag alldelens avslappnad med en skål fil till kvällsfika i mitt knä, har ytterligare en lång dag på jobbet framför mig. Något jag är tacksam över är min häst, stackars Maja hade återigen varit in till veterinärerna med sin och nu hade dom i princip dömt ut Tanaz. Nu ska hon göra ett sista försök och besöka en annan "veterinär". Plus så har en av hennes shettisar gjort ett stort sår på ena frambenet nästan in till benet, nu är det några dagars väntan för att se om hon överlever eller måste tas bort, beror på hur hon svarar på behandlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0