Kvällspromenad

Det blev en lång och trevlig kvällspromenad med My efter jobbet, 1½h. Gick runt och hittade nya vägar att promenera på, så nu har jag hittat en till trevlig promenadrunda där man inte behöver gå nära bilvägar. Nu sitter jag och värmer mig med en kopp Rabarber-Grädd te och lyssnar på en av mina ljudböcker. En egen liten myskväll.


Köpte nya glödlampor och trasor på jobbet, vi hade inte tillräckligt stora (platta) batterier. Glömde batteriet hemma så jag får kolla om Jula har det på torsdag.


Vädret verkar lovande inför vår ridtur imorgon. Ska även försöka ta tag i det jag inte gjorde igår. Men nu ska jag mysa vidare, luta mig tillbaka i soffan med en filt och te koppen.


Kommentarer
Postat av: frasse

VÅGA UPPDATERA LITE VAA!!!

2009-07-25 @ 22:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0