Klippning hela tiden

Förstår inte vad dom sysslar med utanför mig, nästan varje morgon är dom här och klipper häckarna (igår och idag). Lagom skoj när man försöker ha sovmorgon, om jag inte vill svettas ihjäl måste jag ha fönstret öppet *suck*. Om dom inte klipper så är sophämtarna här och för massor med oväsen!


Jobbar eftermiddag idag, ledig imorgon igen och sen börjar mina åtta dagars jobb, inge vidare bra schemaläggning. Imorgon blir det ridtur med Felicia igen, hoppas på lika bra väder då, blåste varma vindar igår så vi slapp myggen.


Fixade inne på toan med våra nya handdukar och precis när jag var klar gick lampan. Självklart hade jag ingen ny 60W lampa hemma, bara 15W och 25W men dom var för små. Så det blir lite små shopping på jobbet idag, ska försöka komma ihåg att köpa lampor, batterier och trasor (för att olja in ek byrån igen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0