Hopp om sommar

Pratade som vanligt med min mamma igår, hon berättade att der börjat komma jordgubbar i landet. Nu är det bara att passa på innan säsongen är över, vilket tyvärr går rätt fort. Fick lite panik känslor då, jag som knappt har ätit några jordgubbar i år! På väg till stallet finns det en parkeringsficka/vändzon där det säljs jordgubbar. Så efter att jag och Felicia varit i stallet klart stannade jag av där och köpte med mig hem. Var länge sedan jag såg så röda jordgubbar och dom smakade underbart gott. Nu sitter jag här, nyduschad med mjukiskläder och en filt, och äter mina sista jordgubbar och läser en bok som Stina skickat en länk till (läser den för andra gången). Livet känns just nu riktigt bra, och jag hoppas på lite mer sommar i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0