Hästdag i Skellefteå

Igår blev det en riktig hästdag. Jag och Johanna var förbi vårat gamla stall och hälsade på. En av tjejerna (Sussie) som tagit hand om Tiger tidigare har köpt sig en ny häst, från Tigers gamla ägare Eva från Luleå. En väldigt liten värld vi bor i, men när det gäller hästförsäljning/köp är det skönt att världen är liten ibland, för han (Sparven som han fått som smeknamn) har hamnat hos en väldigt bra tjej som älskar hästar och ridning, och som alltid sätter hästen i första hand.


På kvällen blev det middag med Nina och som vanligt lite hästskvaller om vad som hänt på den senaste tiden. Börjar faktiskt längta ner till Uppsala efter allt hästprat, känns konstigt att vara i Skellefteå och inte åka till stallet.


Nu på morgonen fick jag min mamma att tona mitt hår, blev lite omväxling med en ljusare nyans än vanligt. Men har som sagt ingen kamera så det blir tyvärr inget bildbevis.


Imorgon blir det nog stugan och släkten som ska hälsas på. Tiden går lite väl fort och inser att jag inte kommer hinna med allt jag planerat och vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0