Bättre i Norr

Efter all översvämning i söder är jag lite glad att jag är hemma i norr. Och temperaturen går sakta men säkert upp åt för varje dag.

Vi åt på Kriti igår, en "grekisk" restaurang, vad dom kan ta betalt! En Filé Oskar som jag brukar beställa nere i Uppsala kostade här 280 kr, jämför med ca 140 kr I Uppsala. Tvivlar på att det är dubbelt så gott. Kom iaf lindrigt undan med kvällens erbjudande som var plankstek.

Som den lilla fina stad Skellefteå är träffade jag Märta på bion, som även satt på samma rad. Filmen, Baksmällan, var bättre än vad vi trott, riktigt rolig. Varit bröllops tema hela dagen, jag och Charlotta satt och pratade om bland annat bröllop under dagen. Som Anna sa, får hoppas att ens framtida man in åker på en sån möhippa. Gissa om jag skulle vara arg om jag satt på min bröllopsdag och inte visste om han skulle komma i tid eller inte, men han smörade in sig fint igen i slutet.

Nu är det dags att ta sig till övervåningen igen. Måste duscha innan jag får hämtning av Johanna N. Vi ska åka och hälsa på i mitt gamla stall och hon ska ta med sig sin lilla valp! Kommer tyvärr inte bli några bilder för jag har inte någon ny mobil, går runt med min gamla Nokia 3310. CH höll på att sälja den igår till en kvinna på restaurangen som älskar den mobilen, haha.


Kommentarer
Postat av: CH (Kralle)

Haha fick ju inget bud av henne haha en annan gång kanske jag lyckas hehe kramkram

2009-07-10 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0