Allt på tvären

Det känns inte som att någonting går som jag vill för tillfället, allt bara ställer till sig och tar  emot, vet inte vad jag ska göra får att hoppas att allt ska gå över. Kanske blunda och hoppas att tiden går och löser mina små hinder.


Råkade somna i sängen, skulle bara vila en liten stund och lyssna på musik. Tog mig i kragen och åstadkom en lång dusch, hårinpackning (provade en ny från Aussie, den luktar Hubba Bubba tuggummi *mumms* får se om den verkar lika bra som den luktar gott) och smörjde in mig med diverse krämer (bla min härliga jordgubbs bodylotion från Body Shop). Så nu luktar jag som en söt lite godis. Har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska tillbringa resten av kvällen med. Kanske rent av ska försöka somna om igen.


Kommentarer
Postat av: Frasse

Även att man Alltid vet att man kommer somna även om man inte erkänner det just då :P



OOh.. funkade den? jag behöver en BRA hårinpackning! Mitt hår gör uppror!

2009-07-27 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0