Nej tack till minusgrader

Efter två dagar med minusgrader är det hårt i backen och bitvis ligger det is på marken. Hur kunde det gå så fort? Från perfekt underlag för galoppträning till skrittunderlag där broddar är att föredra. Idag blev det en lugn tur på hackamore med lite trav längs ängarna och kortare sträckor i skogen där det var isfritt. Så nu har jag bestämt mig, jag vill inte ha minusgrader än! Min snälla stall ägare hade bytt så Tiger fick på sig sitt nya tjockare täcke, hon är verkligen mån om hästarna :)


Det blev en varm och lång dusch efter stallet, tyckte att jag klätt på mig tillräckligt, iofs blir man lite kallare av lugna ridturer. Men det blir nog att leta fram lite tjockare/mer kläder.


Nu ska jag öppna luckan på chokladkalendern, som min snälla och söta mamma skickade ner med Ewe. Sen blir det att försöka få lite styr på håret innan det är dags att bege sig till jobbet, skönt med en kortdag.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Lång dusch? 5 minuter?

2009-12-04 @ 12:21:38
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0