Kakuppdatering från My

Här kommer en kakuppdatering, det var 175 grader inte 225 grader.


Gjorde min sista dag på jobbet innan min vecka med julledighet börjar Det var lite smått kaos på min avdelning efter helgens julrusch, hur ska den klara sig utan mig? Jag börjar vara en liten arbetsnarkoman och kontrollfreak.


Nu sitter jag och längtar efter familjen, släkten och vännerna i norr. Kommer sakna min tant i stallet men jag vet att hon kommer vara väl omhändertagen, och det kommer kännas tomt utan Fredrik och vem ska leka med mig ute i snön när Ikke följer med Fredrik till Skövde? Stackars mina syskon som kommer få underhålla mig! Ni får ursäkta om jag kommer vara lite frånvarande här några dagar, ska be min syster försöka fånga vår julhelg på bild. Dags att sova nu, Fredrik hämtar mig 9.30 imorgon och innan dess har jag endel att göra, har inte riktigt fattat att jag åker imorgon så jag har packning och fixande kvar att göra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0