Julrea 30-70%

Känns som jag hunnit med en hel del på jobbet idag. Varit mycket fokus på julen, för idag började våran, julrea 30-70% på alla julvaror! Den skulle egentligen börja imorgon med vi hade fått prisändringarna redan idag. Så nu är det bara att shoppa!


Fredrik kom till mig när jag slutade, så vi köpte två jul grytvantar, en present, en till julnalle till stallet och lite julskoj som jag tänkte ta med mig hem till Skellefteå. Sen blev det Rusta, blev lite bra att ha saker, hundgodis och ett hundkoppel. Som avrundning blev det Coop så vi kunde få oss nå middag ikväll, och en superchokladtomte i form av en tomte som var gjord av Kinderäggs choklad, smaskens!


Imorgon är det fredag, frågan är om man ska orka hitta på något efter jobbet (jag jobbar långdag). Är lite bio sugen, har varken sett nya Twilight eller Stieg Larsson, skäms faktiskt lite.


Taklampan gick och tydligen hade vi använt upp alla passande lampor, hade bara små lampor kvar. Så nu är alla ljusstakar tända och vi ser på Nobel middagen. I Fredriks familj brukar dom äta Nobelmiddag tillsammans och se den på tvn. Tycker återigen att han kan ta till sig lite av mina traditioner, surströmming, palt (försökte få köpa med mig palt hem men hittade ingen på affären) osv :P Men det är ett skönt sätt att vara ner efter en dag jobb.


Hundkoppel från Rusta, 69:- (Ikke fick kopplet till vänster Love Kills)
Grillvante från Jysk, 29,95:- nu 10:-

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0