Det går åt rätt håll

Har varit ut till stallet en vända nu innan jobbet, och det verkar mycket bättre! Hon gick direkt ur boxen när jag bad henne, det var inga problem att gå över tröskeln och hon lyfter på benet mycket bättre. Hon är fortfarande lite stel och något stapplig bitvis, men det är stor skillnad från igår morse. Hon är fortfarande sitt glada jag och har bra aptit, fast hon var inte så peppad på att gå in i stallet igen efter att vi promenerat lite på stallplanen, det är inte riktigt hennes starka sida att vila och ta det lugnt.


Som sagt så kommer dagen och morgondagen att spenderas på jobbet, ikväll tänkte jag åstadkomma något här hemma, för det blir tidigt upp (i min värld) imorgon med för att hinna förbi stallet innan jobbet, är mer krävande att ha en skadad häst än en frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0