8 december och bilder

Försökte mysa lite mer Fredrik, men han var väldigt upptagen med nått skattekvitto och att titta på fotbollen (ett bra lag mot ett annat bra lag ska tydligen vara en spännande match, vi hejar iaf på Manchester United för vi tycker inte om Tyskland, haha :P ) så jag fick hela pepparkaksburken bara jag satte mig vid min dator, mums tycker jag.


Är ledig imorgon igen, sen blir det nio dagar i rad på jobbet. Ska till stallet och se hur det går för min Flicka. Hon verkar inte vara särskild brydd över veterinärräkningen som damp ner i min brevlåda idag, finns bättre tillfällen på året för en sådan.


Imorgon kväll blir det kvällsfika med Hannah och Sara. Ska bli skönt att få träffa lite andra människor, mina kunder kommer tycka jag är knäpp snart för att jag pratar med dom så mycket. Känns som att tiden rusa iväg, efter mina jobbdagar är det bara någon dag till julafton. Längtar efter att få träffa familjen, men återigen är det lite trist att jag inte hunnit bygga upp en riktig julstämning och längtan.


Efter lite tjat från mig knäppte Fredrik några bilder när dom hade satt upp stallinredningen i hans mammas nya stall. Går inte beskriva hur häftigt och fantastiskt det är, och ja jag drömmer om att bo där!


  

Bild 1 är fotad åt vänster.

Bild 2 är fotad åt höger mer vinklad mot boxarna.

Bild 3 är fotad åt höger mer vinklad mot dörrarna in till sadelkammaren, foderrummet etc.

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag har inte öppnat min burk än ^^ och senare idag ska jag till mirjam och så ska vi baka pepparkakor som hon gjorde deg till för några dagar sen ^^



åååååh inte lite snyggt heller! Fråga om du kan hyra en box då :P Ta med madrass och lite inredningsgrejer bara så blir de nog fint ^^

2009-12-09 @ 11:33:56
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0