Håller ögonen öppna (försöker)

Har bäddat upp sängen så att jag snabbt kan krypa ner efter att jag hämtat Ewe och Johan. Ska upp om några timmar för att hinna åka till stallet en sista gång (innan jobbet) innan våran road trip börjar. Förhoppningsvis följer Ewe och hennes kamera med till stallet, saknar att ta kort på mina dagar. Peppar peppar så kommer jag kanske få en ny mobil, vore skönt med någonting positivt i min struliga vardag.

Imorgon kväll blir Skövde vårat första stopp på resan, Fredriks familj ska ta hand om Icke undertiden vi är borta. Ska passa på att klappa på Pilgrim lite. Lördag ska det handlas mat sen kör vi söderut! Vi har inte gjort upp någon 100% resplan, Fredrik har ett humm om hur vi ska ta oss ut ur landet och börja resan mot Amsterdam, sen får vi se vad vi gör för stopp på vägen dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0