En sista dag i stallet

Jag och Ewe lyckades kravla oss upp och åkte till stallet kl 8 (vi kom inte i säng förrän kl 2 i natt). Ewe var duktig och har tagit massor med kort! Men dom är på hennes kamera än så det får bli efter semestern jag lägger in dom. Ska äta och fixa mig för snart börjar sista timmarna på jobbet. Känns lite trist att åka och jobba för solen skiner och det är 25 grader i skuggan.

Måste bara återigen säga vilket underbart stall vi har. Maja hade städat, plockat undan och skurat stallet. Känner mig så bortskämd som inte ens behöver sommar städa stallet. Sen så ska hon även motionera och ta hand om Flickan medans vi är borta. Till och med min syster (som inte varit så förtjust att varit i stallet dom senaste åren) tycker att stallet är underbart, och alla hästarna är snälla och keliga. Ev ska vi ut på en ridtur tillsammans när vi kommer hem igen, måste nog till lite mer övertalning bara, men hon har inte sagt nej iaf, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0