Bea´s Taxi

Oj vilken dag det varit! Ewe och Johan kom klockan 8.30 till Uppsala. Jag åkte tidigare till jobbet för att kunna smita iväg och snabbis för att skjutsa hem dom till mig. När jag kom tillbaka till jobbet fick jag veta/erbjudande att åka och jobba i den andra butiken för dom var kort om folk idag. Så efter att jag ätit och gjort en liten insats i våran butik åkte jag iväg. Där byggde jag om deras täckes hylla efter det nya höst konceptet, snabba ryck.

Slutade 16.30 idag, då blev det in på Maxi en snabbis för att köpa middag. Sen åkte jag in till stan för att hämta Ewe och Johan (Uppsala är byggt så att man ska måste köra runt allt för att ta sig till andra sidan stan!). Väl hemma blev det klädbyte för oss alla, jag till stallkläder och dom till nya festivalkläder (är Uppsala Reggae festivalen i helgen). Så skjutsade jag dom in till stan igen. Sen åkte jag mot stallet och hämtade upp Felicia på vägen. Det blev en härlig kvällsridtur med galopp längs ängarna i den varma kvällssolen, både vi och hästarna blev svettiga.

Ewe hade glömt sin kamera hemma så efter att jag lämnat av Felicia och varit förbi Ica igen (för att köpa frukost till oss) så körde jag in till stan igen (eller runt rättare sagt) och lämnade kameran till henne.

Nu sitter jag här och har satt middagen på spisen och ska börja packa. För imorgon kväll börjar min semester! Fick två extra dagar semester så nu har jag hela 11 dagar semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0