Första dagen i 703

Det blev några timmar i den andra butiken idag, var kul med lite omväxling och bra att få in en fot där, för ibland behöver jag extra timmar. Det svåra var när kunderna frågade vart vissa möbler fanns, för jag vet inte vilka möbler dom har uppställda. Jag hade iaf inte ett jätte roligt par, hjälpte dom med att kika på utomhuskrukor, frun fastnade för krukan som är gjord av återvunnet material/gamla bildäck. Hon tyckte den var häftigt och annorlunda, hennes karl sa "Jag tycker den är för kinky, lack och läder hör hemma på en bh" hahaha och det var ett propert par i 50 års åldern. Blev ingen sådan kruka för deras del.

 

Multikorg IRIS svart gummi. Ø27xH14cm 99:- och Ø38x29cm 149:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0