Lyx i badrummet

Vi fick en partivara med handdukar, en av mina kollegor hittade den här till mig.

 

 

Jag älskar brodyr på handdukar (även på prydnadskuddar), att det bara fanns B broderat gjorde inte beslutet svårare. Hittade en till handduk som har likadant kantband så även Fredrik fick sig en vit ny handduk, klart att vi måste matcha. Och nu riskerar inte min handduk lukta hockey när den säsongen är igång igen :P

 

Det känns alltid lite extra fint och fräscht med vita sängkläder och handdukar, beror väl på hotell känslan man får. Har sen tidigare en vit gästhandduk som jag köpte på Hemtex, så självklart ska även våra gäster få den känslan. Det jag däremot behöver är vita handdukar till oss, får ge mig ut på stan nån dag och se vad de har att erbjuda.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0