FF ikväll

Det gäller att passa på när man har FF (Fredrik Fritt), gick ner till stallet efter jobbet och kom hem för en stund sen. Trotts att jag packat bort vinterjackan och tagit fram vårjackan svettades jag när jag och Tiger var ute och red. Efter ridturen passade jag på att borsta björnen ordentligt, men det tog inte slut päls för det *suck*. Men klockan hann bli lagomt för att ta in "våra" hästar och natta alla stallen, så slapp Jossan åka hit bara för det. Nu sitter jag iaf hemma med full kontroll över tvn, morötter med dipp och ett stort glas o´boy.
.

Soffan har fått sig två nya kuddar, eller kuddöverdrag. Min tanke är att de sen ska få ligga i kökssoffan, men den kommer jag inte att rusta upp förrän till sommaren. Då vi bor i ett gamalt hus vill jag få in lite av den gamla känslan i inredning, tycker att broderade saker (örngott, handdukar, sängkläder m.m.) är väldigt fint. Funderar på att göra ett eget monogram, fast om jag kan brodera vet jag inte. De här två hittade jag i en kuriosa butik, Ulva Kvarn, där hade de -20% rabatt på allt i butiken, jag har aldrig varit med om att second hand/antik butiker har rea.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina kuddar!

Du saknades igår! :(

2011-04-03 @ 13:22:16
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0