Mellandags REA

Har spenderat dagen kors och tvärs i Uppsala idag, gjorde bland annat ett försök att åka förbi lite secondhand butiker, men två av tre öppnade först klockan tolv, och jag var tidigt inne i Uppsala för jag hade skjutsat pappa till tågstationen.
 
Det blev en vända till Hööks där jag fick fynda lite, två stycken tröjor, ett par mjukisbyxor, en grimma och en tävlingsmapp (dock ej på rea). Tröjorna var så sköna och fyllde mina krav, ingen luva och lite längre, att det blev två stycken likadana. Vår hund (läs Fredriks) har slutat löpa och anser då att det inte får lukta här hemma, så en dag när jag kom hem låg mina enda hela par mjukisbyxor i hallen med ett fint hål i sig, passande nog fanns det kvar ett par mjukisbyxor i min storlek på rean. Då vintern inte verkar komma har Christalle använt regntäket, som är rött, så vad passar bättre än att matcha täcket med en grimman, när hästen leds till och från hagen, absolut väldigt nödvändigt. Som sagt är det tävlingspermiär 1 februari, så för att hålla lite koll på diverse viktiga saker blev det en tävlingsmapp, självklart välmatchande brun! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Snygga saker! :)
Hoppas du får en underbar helg!

2014-01-10 @ 20:22:04
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0