Att försöka städa

Att ha en fixar/städdag med sin sambo är inte det lättaste.
Jag -Jag har rensat ut tre flyttkartonger och en Ikea påse som ska skänkas bort och två Ikea påsar som ska slängas. Du ska få ihop två flyttkartonger till en.
Fredrik -Men vi har rensat bland mina saker tidigare därför kunde du slänga så mycket av dina saker.
Jag -Jag slängde precis en kallelse du fått till ett styrelsemöte från 2012!
Fredrik -Vart hittade du den?
Jag -Du hade lagt den på köksbänken.
 
Ni hör vad jag har att jobba med... men han har en annan stor fördel det är att han är så snäll, han var med till stallet och staplade fram hösilagebalar då jag inte orkar längre. Sen får man passa på att få lite hjälp med vattenhinkar och intag av hästarna.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va gulliga ni är mot varandra, det kallas KÄRLEK :)

2014-01-23 @ 08:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0