Underbar kvällsaktivitet

Tre dagar lediga tillsammans och imorgon en fjärde. Vi har gjort ett litet projekt varje dag så det händer lite smått här hemma, idag blev det ett besök på stora återvinningen med massor som vi rensat ut, är en härlig känsla när eländet försvinner.
 
Fredrik begav sig till hockeyn och jag till stallet, gjorde det vanliga och gick sen hem. Precis när jag satt mig i soffan sms:ade Jossan och sa att hon inte hann med alla hästarna idag. Då jag känt mig väldigt ridsugen de senaste tiden bytte jag om igen och gick ner, visste att en annan tjej som jag tränar med skulle rida så jag skulle få lite sällskap. Det blev ett dressyrpass med de trevliga gångarterna skritt och galopp, lite trav bara för sakens skull. Får se vad kroppen säger imorgon men nu känns det underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0