Snart lediga tillsammans

Ännu en lång dag ensam hemma, jag sov bort några timmar på förmiddagen då jag endast sovit tre timmar i natt. Sen har köket fått lite extra omvårdnad, får se vad mästerkocken säger om mina ändringar av sakers plats, fast de två senaste dagarna har middagen varit klar när Fredrik kommit hem. Ni som känner mig vet hur ofta jag lagar mat i vanliga fall, så två dagar i rad plus matlådor är nästan som att vinna på Triss.
 
Hästarna har promenerat ner i hagen idag och stått utanför oss, fortfarande är det en otrolig känsla att titta ut genom köksfönstret och se sin häst utanför, passade på att gå ut med lite morötter när jag ändå fixade i köket.
 
En gammal bild på Christalle och Maggie (som inte finns längre) fotad av Maggies fodervärd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

Ska mästerkocken få konkurrens i köket? heja, heja det är faktiskt egentligen roligt med matlagning! matlådor!! tjusigt:-)

2014-02-07 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0