Skönt att hoppa utan ryttare

Fredrik vände sig om och frågade vad klockan var när jag försökte smyga upp ur sängen "Klockan är sju jag ska till stallet för vi ska löshoppa hästarna innan det är bokat i ridhuset", han blev glad över att det fortfarande var några timmars sömn kvar för hans del.
 
Värmde upp några varv när bommarna låg på marken, när de byggde upp sa jag till Christalle "Lyft på fötterna för nu är det hinder". Hon verkade lyssna på mig för hon rev inte en enda gång idag, de sista sprången låg på 125cm och det såg väldigt enkelt ut, nog för att jag hade svårt med tanken på att en ryttare sitter på ryggen när det hoppas sådär högt (i mina ögon).
 
Bilden är från ett annat löshoppnings tillfälle.
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

Fina hästen :)

2014-02-08 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0