Inget nytt och mycket nytt

Det har inte blivit några inredningsfoton idag heller, blev lite mer sömn när jag kom hem från stallet. Sen har vi haft ett försäkringsbolag här och pratat barnförsäkring. Och jag har varit i stallet två gånger till, på eftermiddagen och kvällen. Men hemmet är påfyllt med de här sakerna ↓
 
Matbord Phoenix  Matbordsstolar Silkeborg Matta Lappljung Ruta Taklampa Metall 
    
Matbordet är ett stort bord, 100*220, som rymmer fyra stolar per sida. Har alltid velat haft ett sånt men de har legat så högt i pris, vårat fyndade vi för det överkomliga priset 1.500kr på Blocket.
 
Då det blev ett större bord behövdes det fler stolar här hemma, så presentkortet vi fick i julklapp av mina föräldrar blev fyra stycken stolar.
 
Ett större bord krävde även en större matta, den gamla mattan var bara 200cm lång, den nya är 200*300. Jag fick mattan i födelsedagspresent av Fredrik ♥
 
Jag har haft som mål att göra det trivsamt i köket, så av mamma och pappa i födelsedagspresent fick jag taklampan. Lite snyggare än spotlights över ett matbord. Jag har den större varianten, men hittade den inte på hemsidan när jag skulle länka den.

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Hoppas allt är bra med er.
Väntar ivrigt på massa bilder på den lille =)

2014-03-02 @ 19:04:03
URL: http://linneasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0