Hipp hurra

Vi hann med lite födelsedagsfika innan Fredrik åkte till jobbet, han hade även köpt en Ben & Jerry´s glass så jag inte skulle vara helt ensam idag. Det blev stora inredningspaket i födelsedagspresent, ska göra i ordning imorgon så jag kan visa upp allt nytt, varit en väldigt seg dag idag.
 
Jag var i stallet på förmiddagen och spenderade bort några timmar, satt och pratade med Hanna när hon mockade ur sjukhagen till en av sina hästar, då går Icke så nära tråden att hon får sig en rejäl stöt (brukar inte kännas om man får en), hon sprang skrikandes iväg i panik, men hon är så snäll och kontaktbar att jag fick stopp på henne och hon kom tillbaka, usch vad hon satt och skakade, lilla gumman.
 
Imorgon och på torsdag är Fredrik ledig igen, sen blir det en hel del arbetsdagar i rad. Så det blir lite mer födelsedagsmys imorgon.
 
Lite frukostmys♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0