Framtida köksbelysning

Har fått en bild av vilken typ av lampa jag vill ha i köksfönstret, mässing/guldfärgad lampfot med svart lampskärm. Och vart hittar man en sån om inte på en second hand butik (med tanke på den uppsjö av mässingljusstakar som finns där). Så idag åkte jag och Nina på lampfotsjakt. Inte en enda hittade jag i fyra stora butiker, inte ens med en mässing/gulddetalj! Varför?! Har bestämt mig för vad jag vill ha varför finns det inte. Fick åka hem tomhänt och kika runt lite i internetvärlden. Jag hittade en mässingfärgad lampfot, 645kr bara för foten! Jag verkar få vänta på att få min bild ur huvudet om hur jag vill att det ska se ut i köket.
 
NEAPEL från Mio
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0