Ännu en dag

Efter att ha fixat med Försäkringskassan nästan hela dagen, tog jag tag i att städa badrummet. En timma senare hade jag pillat på det mesta, till och med torkat ur där man häller i tvättmedel, tror ni förstår min rastlöshet.
 
Har hittat en ny blogg att läsa, klickar mig just nu bakåt i tiden i den. Otroligt snyggt ekipage är det, så nu står ett dressyrträns med vitt foder på nosgrimman högst upp på min önskelista! Där hittar vi även ett par bruna ridstövlar och ett matchande set med schabrak och benlindor. Sen skulle det inte vara helt fel med några snygga toppar att rida i. Blir även väldigt ridinspirerad, när jag  sitter i soffan och känner efter "Nog skulle jag klara av ett litet dressyrpass", men när jag klättrar upp för stegen till höloftet, kånkar runt på vattenhinkar och drar fram hösilagebalar känner jag att magen inte skulle uppskatta så mycket travandes. Men jag är ju så ridsugen!
 
Hööks
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0