Synd om mig

Idag hade vi ordnat en motorsåg för att ta ned häcken och en fyrhjuling för att kunna köra släpet till kasen. När jag vaknade kände jag mig dålig, ont i huvudet och ögonen. När det var dags för blöjbyte tog jag två smärtstillande, tänkte att jag kan ju kolla om jag har feber inte för att det är så troligt att jag har det, 39º grader sa termometern! Under mina åtta år tillsammans med Fredri har jag aldrig haft så mycket feber. Så idag har jag varvat med att sova i soffan och sova i sängen, otrolig tur att Fredrik var ledig idag. Fy vad jobbigt det är att må dåligt, hade peppat för massor av trädgårdsfix och ett dressyrpass idag.

Kommentarer
Postat av: Jejje

Hej.
Jag ägde tigergirl innan rask tror det var -88 till -91hör gärna av dig 070-5674977
[email protected]

2014-04-12 @ 22:03:00
URL: http://storholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0