Om jag bara vore fler

Det jobbiga med att vara hemma hela dagarna är att jag blir så fixar sugen. Funderar och planerar hur jag vill göra om här hemma, både inne och ute. Vi har en ny säng till oss, en 180cm istället för 160cm, så efter 4år har jag äntligen fått montera ihop sängramen jag fick av Fredrik i födelsedagspresent. Men det innebär att vi måste möblera om lite så 160cm sängen återigen får bli gästsäng och bäddsoffan får flytta till musikrummet. Just nu är det ett lite smärre kaos i rummen.
 
Har varit ute och pysslat när Adrian sov i vagnen, rensat ut taktegelpannor från gräsmattan (eller där det förhoppningsvis blir gräsmatta någon gång och inte bara sly) och rensat i syrenhäcken. Jisses vad mycket som var dött där, jag kunde dra upp tre meter höga träd med roten. Vet inte riktigt vad vi ska göra med den, se hur den är när den grönskar, kapa ner den och sen se om den växer till sig. Önskar jag var flera personer så man bara kunde röja och köra bort all trädgårdsavfall, sista april är lite för nära med en sambo som jobbar långdagar fram tilldess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0