Några drömmar blev verklighet

I helgen passade vi på att shoppa innan det är slut på kontot, man ska inte behöva drömma allt för länge?
 
Överdelen blev nästan lika bra fyndat som skänken, vi hittade även den här i Uppsala. Det blev två till stolar till köket, var för bra pris för att kunna låta bli. Nu känns det som ett riktigt kök, som till och med jag vill vistas i. Fredrik var lite tveksam till valet av saker i överskåpen, försökte förklara att de inte är till för kastruller och stekpannor. Så vi rensade bland några köksskåp för att skapa lite plats och ordning där.
 
Vilken härlig fixa energi man får av nya saker! Inte ett rum här hemma som inte blivit fixat i idag, nog för att alla inte fick en omvandling som köket. Vi var till och med förbi återvinningscentralen med massa krams som vi rensade ihop, hör och häpnas, detta på iniativ av Fredrik. Jag har svårt att sitta still, kliar fortfarande i fingrarna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Sådant är ju helt fantastiskt, att få möjlighet att träna för en sådan tränare som är så engagerad!

Jag har full förståelse för att priset avgör, hästar är dyrt som det är och jag hade hemsk gärna också ridit varje vecka för tränare.. Men detär ohållbart när man kommer upp i dessa höga summor tyvärr.. Men har man en sådan engagerad tränare som du verkar ha och ändå ligger bra i pris, håll fast i henne ;)

2013-10-28 @ 06:21:55
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0